9.23.2015

015. Signed on my tattoo


    Witam! Długo mnie nie było, prawda? Cóż powinno być to jednak zrozumiałe - szkoła się zaczęła, a z nią i obowiązki, którym należy sprostać. Jak na razie mam niesamowicie dużo zajęć w szkole jak i po niej, przez co jeszcze nie do końca mogę się przyzwyczaić do obecnego trybu życia. Wcześniej nie poświęcałam jednak dziennie szkole tyle czasu, a jeżeli nie przysiadłam do lekcji zaraz po szkole to świat się nie walił. Teraz jest inaczej, ale w sumie nie powinnam się dziwić. Mój optymizm w dalszym ciągu trzyma się mnie jak rzep psiego ogona.
Gdybym wcześniej pomyślała dobrze, to może dzisiejszego dnia byłaby jakaś notka imprezowa... Niestety na pomysł ten wpadłam za późno, by go zrealizować, jednakże nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Dlaczego 23 września? Jest to pierwszy dzień jesieni - pory roku którą uwielbiam, a przy tym też dzień mojego przyjścia na świat (i już nic dziwnego, że wolę chłód). Niektórzy graficy robili z tego powodu jakieś specjalne posty, ale ja (jak już wspominałam) za późno o tym pomyślałam, by to zrealizować. Z drugiej strony jednak we wrześniu tyle się dzieje, że mogłabym się jednak nie wyrobić (we wrześniu dużo się zawsze dzieje w moim życiu).
    Pomimo wszystko post jest dodany (okazało się, iż moje zasoby nie są aż tak ubogie jak sądziłam). Z dodatków umieściłam dwie koloryzacje, które wcześniej opublikowałam na deviantarcie. Zauważyłam, iż cieszą się zainteresowaniem, więc postanowiłam je dodać i tutaj (jednak nie wszystkie). Oprócz tego pliki psd i specjalna paczka (więcej na koniec postu).
   To wszystko na dzisiaj. Trzymajcie się cieplutko. Czekam na jakieś propozycje związane z postami. :-)
^^Do tego banneru wykonałam instrukcję, którą możecie znaleźć tutaj (konieczne jest zarejestrowanie się na forum^

^PSD tej sygnatury znajdziecie w specjalnej paczce na samym końcu postu^

Powyższa paczka została wykonana w celu zachęcenia grafików do rejestracji na forum War of Beast i przyłączenia się do wspólnej zabawy. Mogę się pochwalić, iż to ja zorganizowałam całą akcję i z dumą prezentuję efekty - wspaniałe dodatki zebrane przez uzdolnione graficzki. Aby pobrać wystarczy zarejestrować się na forum i pobrania paczki tutaj. Nie rejestrujcie się jednak tylko po to by pobrać ją i zapomnieć o forum - rozejrzyjcie się, a może znajdziecie coś dla siebie! Zachęcam do zadawania pytań, jeżeli coś jest niezrozumiałe, bo przecież "człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce". :-)

3 komentarze:

  1. Omo masz urodzinki i ja nic o tym nie wiem ??!! Sto lat, sto lat~ ♪♫ Wszystkiego najlepszego kochana <3 Dużo szczęścia, miłości spełnienia marzeń a co najważniejsze dużo weny i pomysłów na prace graficzne ♥ Mówisz, ze dlatego uwielbiasz jesień, bo urodziłaś się o tej właśnie porze roku? hym..? U mnie to się za bardzo nie sprawdza bo ja uwielbiam wiosnę a urodziłam się w Lutym.. ;/
    W dzisiejszym poście same piękności normalnie! Pierwsze dwa bannery definitywnie skradły moje serducho! Są prześliczne! Aż chyba zrobię jutro jakieś bannerki za pomocą twoich instrukcji <3 Oj tak to chyba dobry pomysł :D Jejku a te sygnaturki to normalnie... balsam dla moich oczu można na nie patrzeć i patrzeć bo tak bardzo mi się podobają <3 Pierwsza i ostatnia zostają zdecydowanie moimi faworytami. Koloryzacje już znajdują się na moim kompciaku ale to już powiadamiałam, że pobieram więc przechodzę dalej. Pliki PSD. Aj ja cię za to kocham, aż mam ochotę je wykorzystać aby coś zrobić, ale późno już :( Smuteczek ... Pobieram ofc :D
    No i na koniec paczuszka z forum, oczywiście skuszę się ją pobrać. Ah teraz trochę żałuje że się nie przyłączyłam do tego, chociaż ostatnio mało co robiłam w PS przez wkurzający remont no alę twoje prace mnie zmotywowały nie powiem :D
    Teraz propozycje z mojej strony, w kolejnym poście najbardziej chciałabym zobaczyć nagłówki i jak się da to jakiś tutorial na jeden ;D ewentualnie ikonki, które także sa mile widziane. Zresztą cokolwiek zrobisz będzie mi pasować bo twoja grafika ostatnio jest tak śliczna, ze z chęcią podziwiam twoje prace. Ok już więcej Ci nie nudzę.
    Jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO i łap ode mnie wirtualnego przytulasa no i buziaka ;*
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Słońce!
    Najchętniej zaśpiewałabym Ci spóźnione (o jeden dzień) Sto Lat, ale że nie umiem śpiewać, to po prostu złożę Ci skromne życzenia. No więc..
    Zdrówka, miłości, szczęścia, aby ten optymizm się wciąż ciebie tak trzymał i nigdy cię nie opuścił (to bardzo ważne, ode mnie już dawno uciekł), samych sukcesów w szkole, abyś wciąż miała tak dużo weny i byś osiągnęła to, co chcesz. No i spełnienia Twoich najskrytszych marzeń <3
    To teraz przejdę już spokojnie do grafiki. Pierwszy bannerek to cudeńko, ah *.* Sygnaturki wszystkie są cudowne, ale druga i trzecia to moje faworyty, te kolory, ah, zakochałam się <3
    Jeśli chodzi o propozycje, to może jakiś tutorial? ah, sama bym z niego skorzystała, tak *.*
    Oczywiście pobieram kolorki, bo nie mogę się im oprzeć <3
    Tule i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje sygnaturki są cudowne, podziwiam Cię ;)
    /graficzny-rejestr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń