8.20.2015

014. Brooklyn Baby



   Witam wszystkich w nowym poście, który moim zdaniem jest dość szybko jak na moje możliwości. Przed wyjazdem nie miałam w ogóle weny, jednakże teraz kiedy wróciłam jest lepiej i prawie wszystkie prace z tego postu są wykonane w tym tygodniu. Trudno jest wrócić do normalności po tygodniowym pobycie w Szczecinie. Może się wydawać, iż jest to miasto jak każde, ale ja mam do niego sentyment i uwielbiam je. Spędziłam tam naprawdę cudowne chwile i ten jeden tydzień wynagrodził mi całe pracujące wakacje. Teraz postanowiłam spędzić te ostatnie chwile na oglądaniu seriali i czytaniu "Potopu" (nie z mojej własnej woli). A jak wy spędzacie te ostatnie chwile wolności (chociaż studenci mają jeszcze miesiąc)? :)
  W dzisiejszym poście prawie wszystko zostało wykonane na wyzwania na forach - jedynie trzecia sygnatura została zrobiona przed chwilą pod nagłym wpływem weny. Ostatnio chodzi za mną chęć wykonania szablonu minimalistycznego, jednakże patrząc na prace dziewczyn z Wioski Szablonów czy na szablony Prettysmilex z ostatniego postu jakoś mi się odechciewa. :D Nie wiem kiedy będzie następny post, ponieważ teraz zabieram się za materiały na przeróżne paczki (o nich może w następnym poście) i dodatkowo powinnam wykonać bazę dla kogoś... Pomimo tego nawału obowiązków jednak jestem chętna na graficzną współpracę. Jeżeli jest ktoś chętny to niech się ze mną skontaktuje. ;)
   To wszystko na dzisiaj. Trzymajcie się cieplutko. ♥

http://i.imgur.com/VIgPrWA.pnghttp://orig14.deviantart.net/a38a/f/2015/230/8/a/emmastone_by_rosesylla-d967xvq.png

Lana del Rey - Brooklyn Baby

18 komentarzy:

  1. Piękne sygnatury, a nagłówki na serio są świetne, zwłaszcza ten drugi <3 Ja niby jestem studentką, ale 1 września mam poprawkę i też muszę spiąć się, by czegokolwiek się nauczyć. Byłabym również chętna do współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. <3
      Zgadamy się na emailu a propos współpracy.

      Usuń
  2. Ojej chyba pierwszy raz zaglądam na twojego Bloga (na dłużej), i go komentuje aż mi wstyd ;c
    Piękne ikonki, ja nigdy za dobrze nie umiem ich robić - to takie małe, wredne zło :D Z sygnaturek zakochałam się w tej z Holland - jest po prostu obłędna, możesz być z siebie dumna *-* Nagłówki oba są piękne, i nie umiem się zdecydować który wybrać. Są magiczne pod każdym względem :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na Magic Breath :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że szablon główny PIĘKNY <3

      Usuń
    2. Lepiej późno niż wcale. :D
      Ja do niedawna miałam z nimi to samo, więc rozumiem Cię.
      Dziękuję Ci bardzo i jak tylko będę miała chwilkę to skomentuję twojego bloga (bo przeglądam post za każdym razem i komentuję, ale nie każdy:( ).
      Pozdrawiam również.

      Usuń
  3. Ale ty marudzisz z tymi szablonami. Umiesz robić szablony i widać to bardzo po tym głównym i tymi szablonami z poprzedniego postu! Także nie narzekaj tylko chce widzieć minimalistyczne <3
    Ikonki są prześliczne<3 wiec lepiej znajdź wenę na nie bo chce więcej takich piękności!
    Druga sygnaturka podoba mi się najbardziej ze względu na kompozycje stocków natomiast ta ostatnia bo ma boską koloryzacje!
    Nagłówki są tak perfekcyjne, że nie jestem w stanie zdecydować, który bardziej mi się podoba!
    Stocki pobieram oczywiście, zapewne zaraz ich użyje o ile w ogóle coś wyjdzie bo jak się tak patrzy na te twoje cudeńka to ma się ochotę schować ze swoimi pracami!
    Jeszcze na koniec coś o piosence. Lubie słuchać Lane a tej piosenki nie znałam szczerze mówiąc :D
    Czekam na kolejną notkę i IKONKI <3
    kończę ten beznadziejny komentarz, który pisze chyba już od kilkunastu minut :D
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narzekam, więc jestem. :P
      Popatrz ja mam tak samo jeśli chodzi o twoje prace - gdy na nie patrzę, to jakoś tak wstydzę się coś opublikować...
      Jeśli chodzi o piosenkę to ja ją znam, ponieważ miałam przyjemność zainwestować w oby dwie jej płyty i byłam zaskoczona jak wiele jej wspaniałych dzieł jeszcze nie znam. Tej słuchałam z miesiąc bezustannie.
      Dziękuję Ci bardzo za komentarz, który nie jest beznadziejny.
      Buziaki. <3

      Usuń
  4. Szablon główny jest przepiękny!!! Colton ♥♥
    Współczuję czytania potopu! Ja nawet tego nie zaczęłam :P Mam nadzieję, że chociaż Tobie uda się to przeczytać! Niby studenci mają jeszcze miesiąc wolnego, ale ja muszę oddać do końca września 1 rozdział pracy licencjackiej, a nawet nie zaczęłam pisać...
    Ja mam ochotę na współpracę :) To się odezwę jakoś na dniach do Ciebie.
    Ikony są przecudowne!! Z sygnatur najbardziej mi się podoba ostatnia - ma boskie kolorki! Pierwszy nagłówek jakoś bardziej mi się podoba, chociaż drugi też jest ładny, ale jakoś ten 1 bardziej do mnie przemawia :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się za niego wzięłam i muszę przyznać, iż książka wcale nie jest taka zła, jak się wydaje. Teraz pochłaniam ją w każdej wolnej chwili. Życzę Ci powodzenia w pisaniu. :D
      Dziękuję Ci bardzo za komentarz.
      Czekam na wiadomość z niecierpliwością.
      Pozdrawiam. :*

      Usuń
  5. Aaaa! Nie bij! Proszę ;_; Jestem na siebie strasznie zła, za to, że pod ostatnim postem nie zostawiłam komentarza. A co to był za post! Przepiękne prace! Twoje sygnatury po prostu wgniatają w fotel. Masz niesamowite pomysły. Tyle kreatywności, a ja ostatnio nic nowego nie mogę wymyślić ;_;. W tym poście znów fantastyczne prace. Sygnatura z Dakotą i pierwszy nagłówek ♥ Z niecierpliwością czekam na nową notkę :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kradnę sobie tę sygnaturę do następnego posta: http://i.imgur.com/3dxSiAd.png

      Usuń
    2. Ciebie bić? W życiu! <3 Jesteś zajęta tworzeniem cudownych prac, więc nie mogę Cię bić, bo nie miałabym czego oglądać.
      Dziękuję bardzo za komentarz, który dał mi mocny zastrzyk weny.
      Również pozdrawiam cieplutko. :*

      Usuń
  6. Umrę z powodu pierwszego nagłówka *.* Jakby był większy to mógłby mi robić za tapetę ^^
    Chyba zostanę na dłużej i się jeszcze pozachwycam, bo mam czym :D Sygnatury są świetnie. Chciałbym umieć wybrać ulubioną :( ... Na pewno jeszcze wpadnę C;

    Mam do ciebie pytanie. Czy wiesz kim jest model z twojej instrukcji: http://i.imgur.com/f4ajNWe.jpg ? Bo ja go skądś kojarzę, ale nie mam pojęcia skąd ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umieraj proszę - nie będę miała Cię jak reanimować. :(
      Wiem kim on jest, ale tylko dlatego, że autorka renderów to napisała. Model to Wade Poezyn.
      Zapraszam bardzo serdecznie i dziękuję za komentarz. :*

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo. Postaram się dożyć do następnej notki, zwłaszcza, że zaobserwowałam, by być na bieżąco. Dziękuję ^^

      Usuń
  7. Nareszcie doczekałam się ikonek! ^^ Z tegoż powodu bardzo się cieszę i dziękuję.
    A potem patrzę na sygnaturki i łooo matko: Maroon 5!! Jak dawno nie widziałam Adama na grafice...
    Jakoś zdecydowanie bardziej podoba mi się pierwszy nagłówek. Może to zasługa specjalnego napisu. ;p If you know what i mean. Cudny efekt ogólny po prostu.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę mnie tu nie było a tu takie zmiany...bardzo dobre zmiany :)
    Grafika świetna! Co mi się najbardziej podoba to 1 i 3 sygnaturka oraz nagłówek z Emmą S. ;)
    Szablon jest świetny! Grafika i kolorki bardzo mi się podobają :)

    Pobieram http://orig14.deviantart.net/a38a/f/2015/230/8/a/emmastone_by_rosesylla-d967xvq.png na poszkole.pl ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj pierwszy rraz jestem chyba na twoim blogu więc z góry przepraszam za błędy więc cudowne prace ,a pobieram stock photos z tej notki na potrzeby moich prac imprezowych na blogu Rockmenowa .Liczę iż się zjawisz na 15 września było by miło ,gdybyś wstawiła też banner imprezowy ale nie zmuszam .
    A więc
    Strzał ostrzegawczy :D

    OdpowiedzUsuń