8.05.2015

013. Firestone

(c) Prettysmilex

Cześć! W końcu udało mi się przygotować post, z którego dodatkowo jestem całkiem zadowolona. Trochę długo go sklejałam, ale były momenty, w których nie miałam na nic już ochoty i po prostu siedziałam i oglądałam Teen Wolf. Jeszcze trochę i nadrobię cały serial! A jak Wam mijają wakacje? Byliście gdzieś? Ja mogę się pochwalić, iż jadę w poniedziałek w końcu wypoczywać, ponieważ lipiec zleciał mi na pracy, czego nie żałuję.
Jak widzicie na blogu widnieje nowy szablon główny. Nagłówek do niego powstał praktycznie w tym samym czasie w którym szablony do postu (z nimi bardzo krótko się bawiłam i był to pierwsze materiały do postu, które przygotowałam). CSS dopisałam do niego wczoraj i od razu chciałabym podziękować Prettysmilex za pomaganie mi w chwilach, gdy miałam ochotę to wszystko wyłączyć i pójść spać. Podziękowania należą się też Carllonce, która podsunęła mi pomysł na menu oraz w jakiś sposób nie pozwoliła mi od nowa wymyślać nagłówka. Dziękuję Wam bardzo. ♥
Poza szablonami mam dla was także dwie instrukcje na bannery, gdyż ostatnio w komentarzach rzucono taką propozycję. Przygotowałam dwa blendy, z czego pierwszy pochodzi ze współpracy z Prettysmilex. Chciałam też przygotować ikony, ale chyba nie mam na nie weny niestety. Ogólnie na nic chyba nie mam weny, a przynajmniej mam takie wrażenie od wczorajszego dnia. Może po przyszłym tygodniu mnie natchnie.
Przed pobraniem proszę zapoznać się z regulaminem, gdyż uległ on zmianie!
Nadal jestem ciekawa waszych propozycji dotyczących przyszłych postów. Trzymajcie się ciepło. ♥

http://i.imgur.com/JvRSXv5.pnghttp://i.imgur.com/OzE1BRk.gif
http://i.imgur.com/f4ajNWe.jpg
http://i.imgur.com/bG2VqwY.jpg
Somebody is Loving You
 
Heartbeat

PobierzPodgląd

Kygo - Firestone ft. Conrad Sewell

9 komentarzy:

  1. O, jaki piękny główny! Na prawdę wyszedł <3 Strasznie podoba mi się też drugi nagłówek, ten pomysł z animacją jest na prawdę oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. pam pam pam napiszę tylko komentarz i idę się ukryć bo normalnie twoja grafika teraz tak góruje nad moją, że aż płacze. Czemu ja tak nie umiem? :c teraz to już mnie załamałaś dosłownie. Aigo chciałam być pierwsza z komentarzem i jak tylko na tableciku zobaczyłam ze dodałaś post postanowiłam, że po posprzątaniu i zrobieniu obiadku jak wejdę tylko na kompa to się dorwę do komentarza i co..?? Burza :c Tak w Krk waliło, na szczęście już przeszło choć jeszcze gdzieś daleko grzmi, ale dobra rozpisuje się nie na temat. Masz szczeście, że kończysz teen wolf ja dalej gdzieś w 3 sezonie utknełam i nie wiem nawet od którego dalej oglądać. Zresztą i tak nie mam ochoty na nic. Oglądam teraz school 2015 nie wiem czy słyszałas o tej dramie jak tak to polecam bo jest boska jednak moje oglądanie wygląda tak, że co chwile daje pauzę i robię coś innego. Nie wiem czemu tak mam i nie tylko z tym. Chciałam obejrzeć Teda 2 i też po połowie wyłączyłam więc za teen wolf wolę się nie zabierać. Dobra koniec teraz grafika bo schodzę na inne tematy, które są tu nie potrzebne.
    Po pierwsze jesteś kłamczuszką bo mi pisałaś, ze nie masz główy do szablonów a z tego co ja tu widzę to masz i to całkiem niezłe! Te szabloniki sa przecudne no! Ten efekt z tytułem szablonu i linkami do niego boski normalnie! Zdecydowanie jestem fanem tego drugiego szablonu i to chyba przez to, że ma takie boskie kolorki<3 W drugim chyba mi się nie podobają napisy na nagłówku jakoś ale całość też jest boska i znowu się utwierdza to, że marudzisz z tym css'em bo jesteś w tym dobra. Jeszcze tylko powiem, ze źle masz zalinkowane podglądy szablonów bo otwiera się ten drugi zawsze. I jeszcze jak o błędach gadamy to napisałaś w notce, ze przygotowałaś bannery a to raczej nagłówki czy Blendy.
    Przepraszam, ze tak Cię poprawiam już nie będę! Wracając do grafiki... Sygnaturki nimi to mnie zabiłaś totalnie. Moimi faworytami będą ta pierwsza i trzecia one są po prostu perfekcyjne! Cud miód i orzeszki. Ta druga jest oryginalna, ja chce umieć tak kombinować jak ty. Każda twoja praca jest inna a u siebie mam wrażenie, ze wszystkie robię tak samo. :c Teraz te nagłówki <3 Ja umieram przez ciebie i serio idę się schować. Pierwszy ślicznie dokończyłaś i stworzyłaś takie piękne coś z mojej okropnej bazy a na dodatek ten drugi nagłówek to ahh no ja się pytam skąd ty bierzesz te pomysły? Ten negatyw i wg wow, teraz jakbym była obok ciebie to bym się ukłoniła mój mistrzu!
    No i na koniec tutoriale! Teraz jak je zobaczyłam to jednak dobrze, że dodałam ta notkę bo gdybym najpierw zobaczyła twoje instrukcje to by moje bannerki w koszu wylądowały :D:D
    Ja się tak nie bawię... jestem zazdrosna o twoje prace :c Obowiązkowo pobieram te tutoriale i na bank skorzystam :)
    W kolejnym poście ja chce zobaczyć tutorial na nagłówki takie boskie jak ty robisz♥ Ikonki też chce ale to jak będziesz miała na nie wene bo ja poczekam! I chce stocki ♥ .. i kaisoo hihi
    Dobra idę sobie zrobić współprace i może przy drobnej wenie uda mi się skończyć twoją baze, chociaż wątpie po tym co zobaczyłam u ciebie mi zapewne nic nie wyjdzie.
    No nic. To chyba wszystko, poinformowałam o pobieraniu więc chyba tak :)
    Chce więcej, Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Notkę widziałam wcześniej, ale obowiązkowo wracam, żeby zostawić komentarz. :)
    Aż głupio wybierać lepszą pracę spośród tych Twoich cudeniek. Każda jest świetna, jest na co popatrzeć. Kolory są naprawdę niezłe i godne pozazdroszczenia.
    Ogromnie podoba mi się drugi nagłówek. Genialny klimat. Od początku był w szarościach?
    Jak patrzę na te instrukcję, to wykonanie bannera wydaję się taaaakie proste. Tylko dlaczego jak tak nie potrafię?
    Szablony jakieś takie schludne i grzeczne... Drugi ma zaczepisty nagłówek. ^^
    Nadal czekam na ikonki, ale poczekam tak długo jak trzeba. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam komentarze (nawet te złe), więc dziękuję, iż postanowiłaś wrócić i skomentować.
      Dziękuję Ci bardzo - ja mam wrażenie, iż ostatnio dobranie koloryzacji graniczy u mnie z cudem. Nagłówek od początku był szary.
      Ja chyba niegrzecznych szablonów robić nie umiem... :)
      Dziękuję jeszcze raz i postaram się skleić te ikonki.
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  4. Jeju, jakie tutaj śliczności! Jestem pod ogromnym wrażeniem. W Twoich pracach widać tyle kreatywności, że... no jeju, nie mam pojęcia co napisać. Ogromnie podoba mi się czarno biały nagłówek. Oba szablony są genialne, robisz takie mega ładne minimalistyczne nagłówki *-*
    Cóż mogłabym jeszcze dodać, życzę Ci duuużo weny i pozdrawiam cieplutko c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Dziękuję Ci bardzo - pochwała szablonów od ciebie do jest coś niesamowitego. Nie dziękuję (nie chcę zapeszać z tą weną) i również cieplutko pozdrawiam. <3

      Usuń
  5. Nie jestem tutaj pierwszy raz, ale jako pierwszy komentuje, więc na początku trochę pofeelsuje, bo jejku ten nowy główny z Coltonem, to jest życie! Co do grafiki, to same świetne prace, aż nie mogę uwierzyć w to, że wszystko mi się podoba, a jestem dość wybredną osobą! Dużo weny~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wszystko (wow) przypadło Ci do gustu. :d
      Nie dziękuję (nie chcę zapeszać z tą weną) i dziękuję za przemiły komentarz.

      Usuń