7.11.2015

012. Hero



   Witam wszystkich.  Słowem wstępu chciałam bardzo podziękować osobom, które odwiedzają bloga i zostawiają komentarze pod postami, ponieważ Wasze słowa mnie motywują do dalszego tworzenia, a gdy notki długo nie ma, zaczynają mnie gryźć wyrzuty sumienia. Zastanawiam się nad przygotowaniem jakiegoś prezentu dla Was, chociaż nic nie mogę obiecać, bo najpierw chciałabym przygotować paczkę na Deviantart, gdyż jeszcze trochę i przybędzie mi 500 obserwatorów, co jest dla mnie ogromną liczbą. Przyznam, iż cały lipiec mam dość zapchany, gdyż ten miesiąc postanowiłam przeznaczyć na dorobienie sobie pieniążków, ponieważ nic na tym nie stracę, a jeszcze zyskuję. Przez to też postanowiłam, iż nie będę więcej mówić, kiedy mniej więcej pojawi się post, ponieważ nie potrafię ich tak naprawdę przewidzieć, a nie zamierzam przygotowywać postu na odwal się. Jeżeli już mam coś tutaj publikować, to powinno to być (według mnie bądź innych) w miarę znośne do oglądania. Dawno już pisałam, iż opublikuję szablony i teraz postanowiłam, iż w końcu to zrealizuję. Jeden już praktycznie skończyłam (zostały ostatnie poprawki), a drugi jest już zaczęty, a zatem w następnym poście na 100% pojawią się szablony.
Co jeszcze pojawi się w kolejnej notce? Nie mam pojęcia - miło byłoby, gdybyście Wy mi o tym napisali, ponieważ póki co z dodatków staram się dodawać to, co cieszy się powodzeniem na moim koncie na Deviantartcie (czyli koloryzacje i tekstury). Proszę Więc o to, abyście napisali mi jakieś propozycje co do kolejnego postu. 
To na tyle. Trzymajcie się ciepło. <3

Serdecznie zachęcam wszystkich do głosowania w sondzie Wioski Szablonów, do której link znajdziecie tutaj

 http://hostuje.net/file.php?id=1c4e4511b296fa7cb7df3222c1e8215b

 Skillet - Hero

5 komentarzy:

  1. Hej :) Jak miło Cię tutaj widziec! Bardzo podobają mi się dzisiejsze prace ♥ Te ikony są idealne! Naprawdę bardzo pomysłowe i bezbłędnie wykonane. Perfekcja w każdym calu. I te sygnatury, które kradną moje serce za każdym razem jak na nie patrzę! Druga to mój faworyt, jest niesamowita, taka letnia, bardzo fajna :) Bannery są śliczne, ten zielony mnie powalił już na WoB a teraz zrobił to kolejny raz.
    Pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej kochana! Patrząca na Twoje prace z kilku ostatnich miesiecy nie mogę wyjść z podziwu jak bardzo poszłaś do przodu! Idziesz jak burza! Twoje prace są naprawdę świetne. Sygnatura z Blake to czysta poezja :D Piękne kolory i oryginalna kompozycja. Mam nadzieję, że nie każesz długo czekać na kolejne cudeńka. Nie mogę się już doczekać Twoich szablonów :)
    Buziaki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jestem zachwycona kolorami. Czerwień, zieleń, róż i pomarańcz - jejkuu.. ^^ Po prostu te prace urzekają. No i masz fajne podejście do kompozycji bannerów.
    Szablony, powiadasz? Chętnie zobaczę. Na pewno chciałabym też więcej Twoich ikonek. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz chyba muszę cię na kolana przepraszać, że tak długo tu nie było mojego komentarza. Podobnie jak Carllton jestem pod wrażeniem postępu graficznego, z notki na notkę widzę coraz piękniejsze prace. Na serio ukryje się ze swoimi pracami zaraz.
    Gdzie jest nowy szablon główny ja się pytam??! Myślałam, że dodasz notkę z szablonem a jak nie to przynajmniej będą one w notce a tu nie ma nic. Zawiodłam się kochanie i to bardzo :C Wg chciałam wejść w zakładki ale tak jakby nie było linków. To jakiś błąd czy co?
    Dobra przechodzę do grafiki. Ikonki ahh już ci pisałam na gg boskie, boskie i jeszcze raz boskie! Uwielbiam je <3 Chce więcej ikonek od ciebie bo są zjawiskowe. bannerki też tworzysz pięknę i poprosiłabym o dużo tutoriali na nie i sygnaturki oczywiście!
    nie jestem wstanie wyłowić faworyta z dzisiejszej notki bo wszystko jest piękne i mi sie bardzo podoba. Moimi sugestiami do kolejnej notki są szablony oraz tutoriale! Tak ładnie proszę. :))
    Czekam na kolejną notke pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, że twoje tekstury cieszą się powodzeniem :) Są boskie i sama je pobieram! Boże!!! Kocham pierwszą sygnaturę! Już na war of beast ją pokochałam. W ogóle wszystko jest boskie, ale ta sygnatura jest moją ulubioną pracą z tego postu.
    Co ja bym mogła od Ciebie chcieć? hmmm więcej tekstur! i może jakieś stocki/pngsy, które używasz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń