6.17.2015

011. Radio

(c) Carllton | Breatherain

   Chyba będę musiała zrezygnować z terminowych postów, co nie do końca mnie cieszy. Zawsze mogę powiedzieć, iż postaram się je dodawać co dwa tygodnie, ale to na pewno nie jest obietnica. Teraz grafika zajmuje mi o wiele więcej czasu, a dodatkowo nawet jeżeli coś mam to albo jest tego za mało albo chcę coś jeszcze z tym zrobić (np. do nagłówka dopisać CSS ). Tak więc moje posty będą trochę niespodziewane, ale to jest chyba lepsze niż byle jak przygotowany post. 
   Jak tam u Was po wystawieniu ocen? U mnie było by pięknie gdyby nie sprawdzian z polskiego, z którego ocena ma przejść na następny rok szkolny. Najgorsze jest to, iż po prostu nie chce się już nikomu uczyć i tak samo jest z odrabianiem prac domowych (zwłaszcza, że popołudniu rozpoznaję moje terytorium, na którym w pierwszym miesiącu wakacji będę pracować). Na duchu jednak podnosi mnie małą karteczka w kalendarzu, na której skreślam już dni do wakacji. ;-) 
   Jeżeli chodzi o to, co na dzisiaj Wam przygotowałam, to mamy ikony, blendy i tekstury do ikon. Zastanawiałam się nad dodaniem jeszcze koloryzacji, ale ostatecznie tego nie uczyniłam. Jeśli ktoś chce pobrać moje koloryzacje, to znajdziecie je na War of Beast i Shadowplay (są to te koloryzacje, których najczęściej używam).


http://i.imgur.com/JHRy9j4.pnghttp://i.imgur.com/vPZnbyb.png

 http://hostuje.net/file.php?id=e98f55c4fa4229a6197a60b0fcad5053

Lana Del Rey - Radio

7 komentarzy:

  1. Drugi nagłówek jest the best. :) Już same jego kolory wymiatają, więc w połączeniu z Twoimi niebanalnymi pomysłami na kompozycję - CUDO! ^^ Ikonki są moim zdaniem na swój sposób urzekające, bo na serio nie potrafię przestać się na nie patrzeć...
    Rozumiem, jeśli na lekcjach w czerwcu nauczyciele kontynuują prace z materiałem do końca, ale żeby robić sprawdziany na następny rok, to już przegięcie - cieszę się, że w przypadku mojej klasy niepraktykowane.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję bardzo. On był jednym wielkim spontanem (dobra, tak samo jak wszystkie moje prace) i na początku miał wyglądać zupełnie inaczej... :D
      W sumie jak tak myślałam, to ten sprawdzian nie był zły, ponieważ byłam na świeżo z materiałem i niespecjalnie musiałam się uczyć do niego.
      Również pozdrawiam. :*

      Usuń
  2. Zawsze trzeba robić to co nam daje radość,a gdy nam nie daje trochę dać sobie czasu.
    Pierwszy nagłówek takie czerwcowy jak czerwcowe maki, kocham taki pazur, orientalność oraz odwagę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malutki podarunek Specjalnie dla Ciebie
      http://oi58.tinypic.com/nb1zyh.jpg
      Skrycie liczę na Twą obecność w tym wyjątkowym dla mnie dniu.

      Usuń
    2. Jestem dokładnie tego samego zdania. :D
      Dziękuję Ci bardzo i za podarunek również. Z pewnością zajrzę na ten Sekretny Spektakl. ;)

      Usuń
  3. Pierwszy rząd ikon genialny! *.* I pierwszy nagłówek boski!
    W drugim coś nie do końca mi gra ale jest całkiem w porządku :D

    Pozdrawiam serdecznie [ diaphanerose@onet.pl ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem czuję, że to właśnie wczoraj wciskałam pierwszy raz publikuj, a to już 7 lat, gdyby się wtedy urodziła dziś chodziłabym już do szkoły ;)
    Dziękuję za cudowne słowa.

    OdpowiedzUsuń