5.30.2015

010. Oddałem wszystko żeby wszystko mieć

http://evey-v.deviantart.com/art/Little-Dove-502619597
(c) Evey-V

   Witam wszystkich! Czemu tak długo nie było posta (znowu)? Ponieważ nie miałam żadnych dodatków, które mogłabym tutaj opublikować, a post bez czegoś takiego wydawał mi się być pusty. Może nie tworzę jakiś niesamowitych rzeczy, ale jednak bez niego nie wyglądało to dobrze. Chciałam przygotować jakiś szablon, ale nagle wiele rzeczy stanęło mi na przeszkodzie i chyba dopiero po wystawieniu ocen będę mogła się tym zająć. Teraz czeka na mnie historia, której muszę się nauczyć na tip-top! Nie będzie to chyba problemem, gdyż tego rozdziału akurat uczyłam się już dwa razy i teraz to będzie kwestia douczenia się wszystkich szczegółów.
Cieszycie się z pogody za oknem? Robi się coraz cieplej i dla mnie to nie jest aż tak wielki powód do szczęścia. Wolę zimę, chociaż lato też ma swoje zalety. ;)
Chciałabym Was jeszcze przeprosić za to, że nie odpisuję na komentarze, a moja aktywność na waszych blogach się zmniejszyła - wkrótce postaram się to wszystko nadrobić. 
Dzisiaj publikuję Wam porcję grafiki z wyzwań na forach i tekstury, wykonane specjalnie, żeby nie było aż tak pusto w tym poście. Na zakończenie chcę Wam serdecznie polecić cztery fora graficzne, w których staram się brać aktywny udział w zabawie. Moim zdaniem nie jest aż tak źle, a dla osób początkujących przymierzam się do wykonania instrukcji na War of Beast dla osób, które nie są aż tak dobrze obeznane z forami. Jest to polskie forum, więc myślę, że na początek tam będzie najlepiej, gdyż Ravenfall, Shadowplay i Hall of Heroes są już zagranicznymi forami i może być ciężej (chociaż dla chcącego nic trudnego).

http://hostuje.net/file.php?id=1ef6b41398507be4708a361859098de8
↑ Aby pobrać kliknij w podgląd. ↑

Dawid Podsiadło - 4:30

12 komentarzy:

  1. Powodzenia z historią :D Ale śliczny post! Ostatnio Twoje prace mnie bardzo zachwycają, to coś zupełnie nowego, takiego świeżego i bardzo oryginalnego ♥ Naprawdę jestem pełna podziwu. Sygnatury są cudowne. Pierwsza i druga to moje faworyty. Jak zobaczyłam tą drugą sygnaturkę naprawdę przez 10 minut się na nią gapiłam. Jest przecudowna ♥ Bannery to dzieła sztuki. Bardzo dużo ich zrobiłaś,a wszystkie są wspaniałe. Przedostatni banner podoba mi się najbardziej ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam ogromną wenę na bannery,a przynajmniej miałam. :D
      Dziękuję Ci bardzo za komentarz i również pozdrawiam.

      Usuń
  2. widzę, że nie jestem jedyna z zamiłowaniem do zimniejszych pór roku. miłej nauki życzę w takim razie, mnie czeka randka z geografią xda moimi faworytami z notki są trzecia sygnatura i ostatni banerek <3
    pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - nauka była przyjemna. Nie lubię geografii, ale wierzę,że dobrze Ci poszło. ;)
      Również pozdrawiam i dziękuję.

      Usuń
  3. Annyeong~ Po pierwsze, muszę powiedzieć (bo chyba tego jeszcze nie zrobiłam) , że bardzo podoba mi się nowy szablon <3
    Nie wiem co się ostatnio z Tobą dzieje, ale jestem pod wrażeniem twojej grafiki Prace są prześliczne, aż mam ochotę wziąć i schować się ze swoją grafiką :C Naprawdę!
    Pierwsze trzy sygnaturki skradły moje serducho, ostatnia za pusta dla mnie ale tez bardzo ładna :) Z banerów to najbardziej mi się 4, 7 i 8 podobają!
    Życzę powodzenia z nauką. Pamiętaj że jak wystawią ci ocenki to będę Cię nękać o Kaisoo :p
    To tyle na dziś, pozdrawiam i buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba Ci się? To dobrze, chociaż uwierz mi - już nie długo... ;D
      Weź nie gadaj takich głupot - ty mi się masz nigdzie nie chować, tylko klatka piersiowa do przodu i heja!
      Prześliczny gif. *.*
      Buziaki i dziękuję. <3

      Usuń
  4. Nie mam się do niczego przyczepić bo wszystko jest boskie.

    Zapraszam : http://graphicnina-grafika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Jak będę miała okazję to z pewnością zajrzę na twój blog. :)

      Usuń
  5. Pierwsza sygnatura fenomenalna ;) nie z tej ziemi, co do pogody robi się naprawdę tropikalnie, czyli tak jak lubię i nie tylko klimatycznie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Ja osobiście nie lubię takich pogód, ale to już zależy od osoby. :)

      Usuń
  6. Wszystkie prace świetne! Najbardziej podoba mi się pierwsza sygnaturka (zaraz ta pod postem ;d) a z banerków to te z kłamczuchami i ta z Meryl Streep :D
    Powodzenia w szkole i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń