10.25.2015

016. Music to Watch Boys to


   Witam wszystkich po długiej przerwie. Jak wszyscy widzą, posty pojawiają się w coraz większych odstępach czasowych, ale myślę, że nie powinno to nikogo dziwić. W końcu zaczęła się przecież szkoła, a mi dodatkowo w pewnym momencie brakowało weny. Jedyne na co miałam ochotę to oglądać seriale (jestem w trakcie oglądania "Seks w wielkim mieście", "The Originals" i "Sposób na morderstwo") oraz pisanie opowiadań. Grafika kompletnie mi nie wychodziła i dopiero niedawno w końcu coś zaczęło mieć ręce i nogi. 
   Powinnam pisać pracę na olimpiadę z historii, ale powiem wam szczerze, że nie idzie mi to. Temat jest łatwy, ale ja nie mam na to czasu i to nie dlatego, że zajmuję się pierdołami. Mam zajęcia do dość później jak dla mnie godziny, a na dodatek jeszcze mam dodatkowe zajęcia z angielskiego, a że mój angielski w szkole jest podzielony na różne rodzaje lekcji, to mam z niego ogrom pracy domowej. Dodatkowo w grę wchodzą też inne przedmioty, więc gdy już kończę wszystko robić, nie mam już siły na nic innego. Tak zapewne ma większość osób, więc łączymy się w bólu. :-) 
Dzisiaj mam dla was stare ikony, bo dawno je zrobiłam, a jeszcze nie skończyłam (nie mam weny na ikony), bannery, które też nie są jakąś nowością, sygnatury - to jedne z bardziej świeżych prac, co widać przez sam styl ich wykonania oraz świeżutkie tapety i trochę starsze tekstury. Oprócz tego wszystkiego dodałam też szablony, które wykonałam na specjalny post na Szablonownicy. Szablon "Somebody to die for" jest wykonany w całości przeze mnie, "Artemis" zaś jest współpracą z Prettysmilex (nagłówek wykonałam ja, kody dopisała Prettysmilex). Zastanawiam się nad zmianą szablonu głównego, bo ten znudził mi się już dawno. Na razie jednak nie mam na to żadnych chęci. Na następny post postaram się zrobić szablony, gdyż na War of Beast zrobiłam dwa chapter image, które mogłabym wykorzystać do szablonu. 
Do następnego postu. <3 


Somebody to die for
WIĘCEJ SZABLONÓW ZNAJDZIESZ TUTAJ

3 komentarze:

  1. Oh raju, nie mogę się napatrzeć na te cuda, które umieściłaś w tym poście! *-* Sygnatura z Olivią podbiła moje serducho, pierwszy banner jest uroczy i ma takie świetne, delikatne kolorki, tapety są po prostu przecudowne! Uwielbiam tę piosenkę Kelly i od paru dni nie mogę przestać słuchać "See you again"... Z szablonów natomiast bardzo spodobał mi się pierwszy dzięki kolorom. Wspaniałe odcienie :-) Ah, i ikonki wyszły ci niesamowicie!
    Pobieram tekstury, oczywiście na swojego bloga, scargraf.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Prace w notce są świetne. Bardzo podobają mi się Twoje ikonki - szkoda, że jest ich tak mało, bo są naprawdę dopracowane i chętnie zobaczyłabym ich pełen zestaw. Rozumiem jednak brak weny. Ja ostatnio także za ikony się wcale nie zabieram. Z bannerków spodobał mi się ten pierwszy. A sygnaturki - oj tutaj będzie problem, bo w tej kategorii akurat zawsze wymiatasz! Strasznie podoba mi się sygnatura z Olivią i Laną. Obie są takie delikatne. Ja tak nie umiem ;_; Tapetki bardzo ładne - pierwsza bardziej mi się podoba, chyba przez tę czerwień, dzięki której jest bardziej "żywa". Szablony widziałam już na szablonownicy - oba są cudowne <3 Życzę dużo weny, bo chcę podziwiać Twoje tworki w hurtowych ilościach! Im więcej tym lepiej <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń