4.02.2015

007. Call me baby

(c)Carllton|Breatherain

   Cześć! :) Po długim oczekiwaniu w końcu jest wolne. Cieszycie się? Ja bardzo i tego uczucia nie zepsuje mi nawet myśl o tym, iż czekają mnie gruntowne porządki. Połowę w sumie mam już z głowy, więc nie jest źle. Przez wolny czas mam zamiar dokończyć szablon główny na bloga. Chciałam zrobić coś wiosennego, jednakże tak długo męczyłam się z nagłówkiem, iż tak naprawdę chyba tylko kolorowy ma w miarę odpowiednie co do pory roku.
Jeśli już mowa o porze roku, to jak wam się podoba nasza wiosna? Śnieg, wiatr, deszcz, słońce... Szaleństwo! Szkoda ki tylko mojego psa, gdyż do dużych nie należy, a jeszcze trochę i będę mogła z nim spacerować jak z balonikiem napełnionym helem.
Jeżeli chodzi o dzisiejszy post, to ja myślę, iż szału nie ma - większość prac została wykonana na wyzwania, a ostatni banner wykonałam na podstawie instrukcji od Carllton. Najbardziej zadowolona jestem z paczki patternów. Zebranie ich było pomysłem spontanicznym, jednakże nie żałuję, bo mam teraz zapasy i nie muszę się martwić, że nie mam z czym robić prac. Uwierzcie mi, że gdy wpisałam odpowiednią frazę w wyszukiwarkę, to byłam wręcz zachwycona. Nie musiałam wymyślać jakiś skomplikowanych fraz, a efekty wyszukiwania nie są złe. Ze mną jest jednak tak, że gdy zaczynam już szukać, to otwieram kolejne strony i kolejne i ciągnie się to wszystko w nieskończoność. Jak tu jednak zamknąć kartę, gdy można pobrać ciekawe materiały? :D
To tyle na dzisiaj, do zobaczenia w przyszłym tygodniu. Mam już plan co dodać w następnym poście, trzymajcie kciuki, żeby mi się udało!


http://hostuje.net/file.php?id=ee7af091ad4254a16debec92b4dee681
http://hostuje.net/file.php?id=5ec3e23bc45d10c884cb588187c74f87
http://hostuje.net/file.php?id=f831d44e91c989e594aa4652e81682e3
Jeśli chcesz pobrać, kliknij w obrazek.

10 komentarzy:

  1. Śliczne prace :D Najbardziej podoba mi się rząd ikon z Demi i ostatni banner. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to się mówi, kwiecień - plecień. Tymczasem, gdy ja piszę ten komentarz, pada grad... Drugi dzień z rzędu. Potem wychodzi słońce i tak od nowa, aż przyjdzie następne chmurzysko. Śliczne ikonki! Najbardziej podoba mi się drugi rząd, ze względu na wiosenny kolor, zawsze wiedziałam, że masz jakąś smykałkę do ikon i się nie myliłam, każde wychodzą Ci świetnie! ♥ Bannery. Mimo, że kolory smutne niczym pogoda za oknem, to bardzo mi się podobają, szczególnie napisy, ja osobiście nie umiem z nimi kombinować. :D A ten trzeci banner, widziałam go na forum, ale ciągle uważam, że jest śliczny. Najbardziej jednak moim bannerowym - faworytem jest ostatnia praca. Kolorystyka trafiła do mojego gustu i całość uważam za jakże udaną. ♥

    Sweet dream
    Pobieram sobie koloryzacje i patterny. Pozdrawiam cieplutko i czekam na następną notkę! ;*
    ~ Hope

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweet dream
    Widać, że u każdego sypie dość mocno. Mam takiego pecha, że jak gdzieś idę lub wracam to sypie bardzo mocno i to w mym przeciwnym kierunku. Wstrętna ta pogoda jak na Wielkanoc.
    Pierwszy rząd ikonek jest moim faworytem. Podoba mi się ten turkus z czerwienią. Baner trzeci jest bardzo naświetlony po prawej stronie i nie widać stocków.
    Pobieram dodatki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweet dream
    Widzę, że nie tylko u mnie taka porąbana pogoda. Co pół godziny zmiana pogody ;___;
    Bardzo podobają mi się te demoniczne bannery :D bardzo klimatyczne >D
    Pobrałam sobie koloryzacje i patterny ;)
    Pozdrawia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweet dream
    O ty niedobra tak dodawać notkę a ja nic o tym nie wiem :( Jest mi głupio bo znowu tamtej poprzedniej nie skomentowałam :C A co gorsze teraz już tak będzie częściej aż do któregoś tam czerwca :(
    Call me baby ♪ e-x-o .. baby baby baby beeee sorrci musiałam ale ta piosenka ah ahh kocham no i cała płyta jest boska :) Mi najbardziej chyba podoba się piosenka El dorado (chociaż trudno się zdecydować) a Tobie?
    Dobra teraz grafika, widzę, że brak kontaktu ze mną dobrze na ciebie wpływa bo takie śliczne prace ci wyszły <3 ah ah te ikonki się napatrzeć nie mogę cudne kolorki i w ogóle boskość! Zdecydowanie chce więcej twoich ikonek oglądać :)
    banerki też cudowne, że ja takich ładnych nie umiem :C za nic mi te banery nie wychodzą także dlatego ich nie robię :D Ostatni ma takie śliczne kolorki ♥
    Pobieram sobie oczywiście koloryzacje i paczuszkę z patternami chociaż wątpię że w najbliższym czasie mi się przydadzą bo chyba porzucam grafikę na jakiś czas ..
    Tyle na dzisiaj, mimo że nie wiem jak to z komentowaniem będzie wiedz że zawsze znajdę te 5 minut na wejście tutaj i podziwianiem twoich pięknach prac choćby na tablecie :)
    Buuzzziaaaaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. sweet dream
    Pobieram wszystkie tekstury, stocki i paczuszkę z plikami PSD, koloryzacjami, modelkami itp ^^
    swiat-grafiki00.blogspot.com -> credit jeśli się nie mylę jest ^^

    Pozdrawiam i życzę weny w dalszym tworzeniu grafiki, Nyksiątko

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz to piękniejsze robisz te ikonki ;) Te z Anne cą cudne!
    Sygnaturka śliczna i banerki tez fajne ;)
    No to czekam na kolejną notkę i szablon główny ;p
    Poza tym przyjęłabyś zamówienie na nagłówek?

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. I znowu mnie nie poinformowało... Ech, chyba powinnam zaglądać tu codziennie. :D
    Bardzo podobają mi się ikony - podziwiam wszystkich, którzy je robią, bo mi ani trochę nie wychodzą. :<
    I ten ostatni banner - cudo. Kocham takie kolory. ;d

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Pogoda jest trochę szalona, chwilę się uspokoiło ale ostatnio znów miewa swoje humory ;/ Kwiecień-plecień - mam nadzieję, że w maju to już cały czas będzie słonecznie i ciepło :) Co do dodatków to bardzo podoba mi się drugi rządek ikon oraz dwa ostatnie bannery. Patterny! Chętnie bym pobrała ale mam już ich przeszło setkę o.O trzeba troszkę przystopować. Czekam na ten Twój nowy szablon!
    Trzymaj się ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobieram wszystkie opublikowane tutaj paczki tekstur ;) Wybacz, że bez linków. Oficjalnie jestem tylko na Wyimaginowanej Grafice i Graphic Poison ;)

    OdpowiedzUsuń