4.30.2015

008. Just a Dream


   Witam wszystkich. Ostatnia notka była dość długi czas temu i możliwe, iż niektórzy zastanawiali się, czy jeszcze żyję. Możecie być spokojni, gdyż mam się dobrze. Głównym powodem nie dodawania postu był nowy szablon główny, a właściwie to jego brak. Nie lubię rzucać słów na wiatr, a skoro podjęłam się jego przygotowania, to powinnam go zrobić. Powiedziałam więc sobie, że nie dodam postu, dopóki szablon nie będzie gotowy. Niestety nagłówek, który wcześniej był przygotowany, nie spełniał moich oczekiwań, więc postanowiłam przygotować nowy. Mogę Wam szczerze powiedzieć, że wykonałam pięć wersji, z czego dokończyłam trzy. Nie użyłam jednak żadnego z nich, gdyż przez przypadek udało mi się wykonać coś (jak na moje możliwości) bardziej świeżego i taka jest krótka historia nowego szablonu głównego, gdyż kody poszły już z górki.
Jeżeli chodzi o grafikę to nie mogę powiedzieć, że mam pustki w folderach, ponieważ tak nie jest. Przez cały ten czas buszowałam po forach, bawiąc się nowymi materiałami i pomysłami. Cały dzisiejszy post to w większości nowe prace przygotowane na fora. Jedynie niektóre ikony w paczce są trochę starsze. Spodziewajcie się, iż kolejne posty będą już dodawane normalnie.
Wszystkim życzę miłego długiego weekendu, a maturzystom życzę powodzenia! :)

http://i.imgur.com/czIksqg.pnghttp://i.imgur.com/E0Z8hFk.png
http://hostuje.net/file.php?id=de43f4997fa2b95e7d35df14cf0976e6
http://hostuje.net/file.php?id=5e213bc00fbcc7f4f15100cc346f1547
http://hostuje.net/file.php?id=83d104d49c706c615191bc0dbb8ab85e
http://hostuje.net/file.php?id=73b3dcf3d2c9e4c546a1008d08fa04a0
http://hostuje.net/file.php?id=c8f4c0f24f7b91d08accf96795da0853
 Jeżeli chcesz pobrać, kliknij w podgląd.

 Sam Tsui & Christina Grimmie - Just a Dream

7 komentarzy:

  1. Jestem zauroczona nagłówkami!
    Są wykonane w świetnym stylu, szczególnie przypadł mi do gustu ten "prawy". Uwielbiam taki minimalizm, a kolorki dodają niesamowitej świeżości i cieszą oko :).
    "Lewy" sprawia natomiast wrażenie takiej głębi. Niebanalny pomysł, genialnie wszystko rozmieściłaś :D
    Niesamowicie podobają mi się również ikonki z drugiego rzędu.
    Główny szablon baaardzo mi się podoba, nagłówek jest przeuroczy c:
    Pozdrawiam Cię cieplutko x

    sweet dreams
    pobieram koloryzacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. drugi nagłówek jest super :) no i świetne ikonki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Loki otwierający notkę.. jak miło :)
    Nagłówki są świetne! Pierwszy bardzo mi się podoba :) Cud, miód i orzeszki <3 :D
    No i szablon główny! Jak weszłam to sprawdziłam na pasku czy to ten blog :D Szablon jest śliczny i taki wiosenny :)
    Ikonki też piękne! ;)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale tu ładnie *-* Naprawdę warto było się tak napracować
    W notce też bardzo ładnie :D
    Ikonki są śliczne, oryginalne i dobrze zrobione - idealne <3
    Z nagłówków bardziej spodobał mi się ten pierwszy ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. sweet dreams
    O, jaki ciekawy szablon. Pobieram sobie drugą koloryzację ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ikony genialnie, czuć wiosnę w powietrzy, jak i an twoich pracach. Szablon delikatny i subtelny jak jedwab ;)) jest majowo

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jak tutaj pięknie. Zacznę od jarania się szablonem głównym na opisanie którego zabrakło mi słów. Jest piękny idealny dopracowany wspaniały i tak dalej i tak dalej ♥ 2 rządek ikon i drugi nagłówek to moje faworyty - naprawdę nie mogę przestac ich podziwiac!
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń