3.25.2015

006. Prayer in C

(c) Lotus | Follow the Flame
    Witam! Na dzisiejszy post jestem bardzo dobrze przygotowana, a zasługa w tym choroby, która dręczy mnie od piątkowego wieczoru. W poniedziałek poszłam do lekarza i jestem skazana na siedzenie cały tydzień w domu. Na szczęście dużo do nadrabiania nie będzie. :)
Postanowiłam zabrać się za szablon główny, jednakże dopiero dzisiaj udało mi się wykonać nagłówek odpowiadający moim wymaganiom. Nie jest perfekcyjny, jednakże myślę, że się nada. Pozostaje już tylko pobawienie się kodami. Możliwe, iż dostęp do bloga na jakiś czas będzie wyłączony, jednak postaram się to szybko załatwić.
W dzisiejszym poście mam dla was ikony, nagłówki i paczkę dodatków. Postanowiłam, iż co jakiś czas będę takie przygotowywać. Przypominam jednak, iż na tym blogu obowiązuje regulamin. ;)
Chciałabym jeszcze bardzo serdecznie podziękować wszystkim, którzy poświęcają kilka minut na ten blog i na dodanie komentarza - wszystkie wasze słowa motywują mnie do działania.


http://i.imgur.com/PgrJE5O.pnghttp://i.imgur.com/ODDRKfO.png

20 komentarzy:

  1. Ostatnio wszyscy chorują :( Ale na szczęście już ciepło się robi, więc może ta epidemia chorób pójdzie w niepamięć razem z wahaniami pogody XD
    Pierwszy i ostatni rząd ikonek <3 Są idealne. Podoba mi się też pierwszy nagłówek :)
    Pozdrawiam, Mrs.Punk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję. :)
      Bardzo się cieszę.
      Również pozdrawiam. ^.^

      Usuń
  2. sweet dreams.
    Uuu nie dobrze jak jesteś chora. Mam madzieje że szybko wyzdrowiejesz. Co do prac to tak. Ikony są przepiękne! Szczególnie podoba mi się środkowy rządek bo jest taki zielony, wiosenny i znajduje się na nim Emma. Co do nagłówków to oby dwa są świetne ale to drugi doszczętnie podbił moje serducho <3 Paczka dodatków jest genialna i oczywiście ją pobieram :)
    Pozdrawiam Desari/leprokonus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak było - wyzdrowiałam dość szybko, a to zapewne dzięki tej nadziej. ;)
      Dziękuję bardzo za miły komentarz i mam nadzieję, że zawartość paczki się przyda.
      Również pozdrawiam. ;*

      Usuń
  3. Ikonki w tym poście są śliczne! O niebo lepsze niż te z zeszłego. Najbardziej podoba mi się drugi i trzeci rządek. Co do nagłówków to (chyba) najbardziej podoba mi się ten drugi, ale ten pierwszy również jest śliczny ^^ Wracaj szybko do zdrowia! Z niecierpliwością czekam na nowy główny!
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? No to się bardzo cieszę i oby mi tak zostało. :D
      Dziękuję bardzo za życzenia i za komentarz.
      Również pozdrawiam serdecznie. :D

      Usuń
  4. Sweet Dreams
    Hej :) Współczuję choroby i po cichu łączę się z Tobą w bólu. Ostatnio czuję się tak jakby czołg po mnie przejechał, także nie jesteś samotna ;) Dzisiejsza notka jest świetna ♥ Te ikonki są idealne, bardzo podobają mi się kolorki i te napisy, oj perfekcja w każdym calu :* A o nagłówkach nie wspomnę, są bardzo oryginalne... brak mi słów!
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuję przy okazji za pokazanie mojej sygnaturki na początku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybacz za spam :) ale zapomniałam o tym że pobieram paczuszkę dodatków bo wygląda cudnie!

      Usuń
    2. Jaki spam? Takie komentarze czyta się z miłą chęcią. <3
      To bardzo miłe z twojej strony i współczuję tego uczucia... Mam jednak nadzieję, iż już przeszło. ^^
      Hah, bardzo się cieszę.
      Dziękuję bardzo za miły komentarz i również pozdrawiam cieplutko. :*
      PS Sygnatura jest śliczna i musiałam ją wstawić! ^^

      Usuń
  5. Ostatnio to na prawdę wszyscy chorują. U mnie w domu to wszyscy pochorowali i to wszyscy naraz ale już zdrowi i tak samo ja :)
    Wracaj szybko do zdrowia ;)

    Ikonki śliczne. Te pośrodku z bardzo mi się podobają. A z nagłówków to oba świetne ale pierwszy bardziej podoba mi się :)
    O! Nowy szablon? Czekam z niecierpliwością :D

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio miałam to szczęście, że choroba omijała mnie szerokim łukiem, jednakże tym razem los nie był dla mnie łaskawy. Na szczęście już wszystko w porządku. <3
      Cieszę się bardzo.
      Oby moja praca wyszła zgodnie z oczekiwaniami...
      Również pozdrawiam. ♥

      Usuń
  6. współczuje choróbska, niestety wiosna idzie ciągłe wahania pogody sprzyjają wirusom..
    Jestem ciekawa nowego głównego :)
    z dzisiejszej notki bardzo podobają mi się nagłówki :)
    pobieram również dodatki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, a te wahania pogody są szczególnym utrapieniem.
      Oh, aż boję się za niego zabierać...
      Cieszę się bardzo i mam nadzieję, że dodatki się przydadzą (odsyłam jednak do regulaminu, gdyż o czymś zapomniałaś).
      Również pozdrawiam. :*

      Usuń
  7. Jeju, jest wiosna i choróbsko przyszło, współczuję! Zdrowiej nam tu szybko. :) Już nie mogę się doczekać nowego szablonu głównego, co nam tam wyczarujesz. ♥ Śliczne ikonki, najbardziej uwiodł mnie drugi i trzeci rządz, cudeńka! Z nagłówków moim faworytem jest numer dwa, podoba mi się kompozycja i ogólnie całość, nie widzę niedoskonałości. Świetnie wykorzystałaś tekstury i oto taki efekt. ♥

    - Sweet dreams

    Pobieram sobie paczuszkę. :) Pozdrawiam ciepło. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję bardzo. To odganianie choroby jest niezwykle skuteczne. ♥
      Cieszę się bardzo, że się podobają. Normalnie aż nie wiem co powiedzieć...
      Mam nadzieję, iż paczuszka się przyda.
      Również pozdrawiam cieplutko. ♥

      Usuń
  8. Ikoooonkiii! ^^ (Moja słabość xd) Cudne zrobiłaś ikonki! :D Błagam naucz mnie ich robić, mi to tak nie za bardzo wychodzą >o< Jeju, pierwszy nagłówek to cudooo! Drugi za to jest taki delikatny (przy najmniej mi się tak wydaje).

    >> sweet dreams
    pobieram paczuszkę z dodatkami :D

    ps. Nie mogę doczekać się nowego głównego! :D xx
    Pozdrawiam,
    Alls x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatni też mam słabość do ikon, także znam to. :D
      Hah, dziękuję bardzo. Jak będzie okazja to pomyślę co by tu zrobić, żeby Ci pomóc. :) Nawet chyba już mam pomysł!
      Mam nadzieję, że paczka się przyda.
      Również pozdrawiam i dziękuję za komentarz. ♥

      Usuń
  9. Ikonki podbiły moje serce <333
    W szczególności trzeci rządek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. sweet dreams
    tekstury z postu 005. Stupid girls
    zaczarowane-szablony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń