3.19.2015

005. Stupid girls

(c) Caudire | maudlaisy

   Cześć! Tak jak myślałam nie udało mi się na tamten tydzień przygotować postu. Miałam jednak nadzieję, iż wynagrodzę wam to teraz, jednakże chyba jednak nic z tego... Wina jest trochę braku czasu i braku weny. Jedyne na co mnie było stać to przygotowanie widocznych poniżej prac i na kolorowanie zdjęć. Nie wiedziałam, czy dodawać je, więc póki co się wstrzymuję. Jeżeli jednak chcecie, to mogę je dodawać.
Mam dość ambitne plany na następny post i mam nadzieję, iż uda mi się je zrealizować. Trzymajcie za mnie kciuki, a tymczasem łapcie dwa nagłówki i tekstury. Ikony zawarte w poście to tak właściwie tylko zdjęcie i koloryzacja, gdyż zrobiłam je specjalnie na wyzwanie na forum, więc nie ma w nich raczej nic specjalnego...



Jeśli chcesz pobrać, kliknij w podgląd. 

17 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny post. Wszystko mi się w nim bardzo podoba. Ikony rzeczywiście są proste ale według mnie jak najbardziej udane i podoba mi się taka ich wersja. Nagłówki jak zawsze piękne. Znajduje się na nich idealna kolorystyka. Szczególnie moją uwagę przykuł drugi nagłówek. Teksturki są piękne i je oczywiście zabieram.
    hasło: sweet dreams.
    Pozdrawiam Desari/leprokonus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Mam nadzieję, że tekstury się przydadzą. :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  2. Notka jest świetna <3 Uwielbiam Twoje prace! Ikonki są śliczne - koloryzacje też są świetne. Nagłówki to majstersztyki. Nie jestem wstanie wybrac najlepszego. Z niecierpliwością czekam na następną notkę.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ja za to uwielbiam twoje prace. :P
      Dziękuję bardzo i również pozdrawiam. ^^

      Usuń
  3. sweet dream
    pobieram paczkę tekstur "4 Textures Violainess" na graphic-mess.blogspot.com

    Oba nagłówki mi się podobają, ale chyba ten pierwszy bardziej. ;3
    W ogóle, chyba Obserwatorzy mi nie działają. Obserwuję bloga, ale nie wyświetliło mi się, że opublikowałaś nowy post. :<

    Pozdrawiam. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tekstury będą Ci dobrze służyć. ;)
      Nie wiem czemu, ale to chyba wina bloggera...
      Również pozdrawiam i dziękuję bardzo za komentarz. ;*

      Usuń
  4. Nagłówki śliczne. Oba mi się bardzo podobają! Ikonki.. prawda proste ale ładne :)
    Tekstury są świetne!
    Czekam na kolejną notkę :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. sweet dream
    Ja się w czwartek ciężko uczyłam angielskiego a ty dodałaś notkę i ukryłaś przede mną ten fakt, :C nawet nie dostałam wiadomości, a powinnam :<
    Jestem zawiedziona twoimi ikonkami :C Widziałam już dużo ostatnio przez cb zrobionych i mam prawo aby się czepiać bo to nie są ikonki na twój poziom! Za to a nagłówki muszę cie pochwalić! Są prześliczne! Zakochałam się w tym drugim po prostu perfekcyjny! ♥
    Teksturki obowiązkowo pobieram bo prezentują się prześlicznie!!
    Szkoda że tak malutko, ale rozumiem czemu więc wybaczam :)
    Nie mogę się doczekać nowego szablonu głównego o którym mi dziś pisałaś ♥
    To tyle na dzisiaj, mam nadzieję że mnie nie zabijesz za tą drobną krytykę :D
    Całuski ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię robić wszystko niespodziewanie! :D
      Postaram się, aby ikony w następnym poście Cię nie zawiodły.
      Dziękuję bardzo i mam nadzieję, że Ci dobrze będą służyć. ^^
      Już idę szykować siekierę! Nie no, lubię wiedzieć co poprawić. :) Tak to bym do ciebie nie pisała z prośbą o pomoc w ocenie.
      Buziaki! ;*

      Usuń
  6. Piękne tekstury zrobiłaś! Pobrałam je sobie ;)
    A z grafiki, choć jest jej niewiele, to podoba mi się ten drugi nagłówek ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się przydadzą.
      Dziękuję i również pozdrawiam. ;*

      Usuń
  7. Hej! Jestem! Obiecuję, że następnym razem mój komentarz pojawi się o wiele szybciej :D Nagłówki są śliczne! Zwłaszcza ten pierwszy i przez to te ikonki wypadają bardzo blado. Tekstury wyglądają bardzo zachęcająco, więc może je niedługo podprowadzę XD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę poczekać. Wiem, jaki z ciebie zapracowany człowiek. :D
      Dziękuję bardzo. W sumie to rzeczywiście te ikony takie... nie pasujące. ;d
      Oookej! :D Znowu będę dostawać zawału i pisać do ciebie czy dobrze widzę. :)
      Również pozdrawiam. ;*

      Usuń
  8. sweet dreams
    Świetne prace, bardzo przyjemnie się ogląda :)
    Pobieram teksturki z tego posta.
    http://wonder-templates.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. sweet dream

    Pobieram paczkę z teksturami.

    A jeśli chodzi o nagłówki to najbardziej podoba mi się pierwszy :D
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. download of the texture
    prispike@gmail.com

    OdpowiedzUsuń