3.04.2015

004. Let her go

(c) GlowNoxShadow|Everlasting wishes

   Cześć wszystkim! To już czwarty post na Violainess i póki co przestrzeganie terminów chyba nie wychodzi mi aż tak źle. ;) Boję się jednak, iż niestety, ale może to się zmienić. Od trzech dni mój laptop dosłownie wariuje, a ja już trzeci dzień próbuję coś z tym zrobić (z marnym skutkiem). Nigdy jeszcze nie było aż tak źle, a ja nie przewiduję zmiany sprzętu w najbliższym czasie, chyba, że sytuacja będzie tego wymagała. Prace z dzisiaj byłyprzygotowane jużwcześniej, a ja wstawiłam je przed awarią. Teraz po prostu dodajęwszystko korzystając z komputera mojego brata. Przez weekend postaram się jakośzałatwićmój problem, ale jak to będzie - nie wiem. 
Dzisiaj dodatków jest mniej, gdyż nie zdążyłam dorobić tego, co planowałam. Dodatkowo patrzę teraz na prace i widzę, iż blogdspot psuje ich jakoś (jakie to szczęście, iżnie dodajęprac bezpośrednio z dysku, a z hostingu). 
Dzisiaj mam do Was pytanie - co chcecie w kolejnym poście? Siedząc ostatnio chciałam zrobić tapety, ale tak na dobrą sprawę nie mam pojęcia z kim. Wolę więc zapytać Was, co Wy byście chcieli zobaczyć w poście. Ja postaram się to przygotować (w miarę moich możliwości). :)


Aby pobrać, kliknij w podgląd. 

23 komentarze:

  1. Notka cudowna!
    Druga sygnatura skradła moje serducho!
    Pierwsza "partia" ikonek jest cudowna!
    Moje oczy cieszą się patrząc na twoje pracę! (Mam nadzieję, ze to ma sens xd)
    sweet dreams
    Pobieram teksturki :D
    Pozdrawiam z całego serduszka xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, bardzo mi miło! :D
      Mam nadzieję, że Ci dobrze posłużą.
      Również pozdrawiam. ;*

      Usuń
  2. sweet dreams
    hej hej C: Właśnie Cię dzisiaj odkryłam a tu niespodzianka kolejny post! Awarie z lapkiem zawsze są uciążliwe, ni stąd ni z owąt wariuje i nie ma co z tym zrobic. Śliczne ikonki - te małe kwadraciki są bardzo trudne do zrobienia a Tobie udały się wybitnie! Sygnaturki bardzo mi się podobają - szczególnie te kolorki i to że jest na jednej Amy ^^. Pobieram texturki - są przecudne. Będę ich używała w pracach na follow-the-flame.blogspot.com
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, lubię robić niespodzianki. ^^
      Może nie wybitnie, ale dziękuję bardzo.
      Mam nadzieję, że dobrze Ci posłużą. ^^
      Również bardzo gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  3. Wow! Ikonki są prześliczne! Pierwszy rządek ma najlepsze kolorki :3
    Sygnaturki też cudowne. Nie mogę się zdecydować która lepsza :D
    sweet dreams, pobieram texturki, bo wyglądają ciekawie ;)
    Pracę z GoT zawsze dobre! ^^ Może coś z Niezgodnej lub Igrzysk? Ogółem - tematyka filmowa będzie przeze mnie mile widziana :3
    Pozdrawiam serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję bardzo. :D Mam nadzieję, że się przydadzą.
      Dziękuję za propozycje, bo ostatnio nie wiedziałam już co i jak.
      Również pozdrawiam. ;*

      Usuń
  4. Dwa pierwsze rządki ikonek to po prostu cudeńka! Zakochałam się w nich po prostu. Podoba mi się kolorystyka sygnaturek i ich kompozycja. Jednakże... :) Niezbyt przekonuje mnie ten chaos kolorystyczny na pierwszej. Jeśli chcesz robić tapety, to przydałaby mi się nowa. ^^ Coś ciemnego, minimalizm, może być cytat. Jak będziesz mieć czas i chęci, to może coś wykombinujesz. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, bardzo mi miło. :)
      Pomyślę o tym, może najdzie mnie nagła myśl albo wena.
      Również pozdrawiam. :)

      Usuń
  5. sweet dreams
    Czuje się źle komentować twój blog z takim opóźnieniem, ale co zrobić koniec tygodnia równa się dużo angielskiego czyli dużo nauki :C
    Wczoraj miałam aż 4 angielskie szok że jeszcze żyje:C Jak ja tego przedmiotu nie lubię, najbardziej stresujący :C
    Dobra ale nie o tym tu pisać (no patrz znowu się rozpisałam nie na temat)
    Już Ci pisałam, że te ikonki są prześliczne! Pierwszy rządek to chyba najładniejsze ♥ jednak praktyka czyni mistrza bo coraz lepiej ci one wychodzą :)) Sygnaturki tez prześliczne, ale zdecydowanie za mało ich :C Chyba bardziej mi się podoba ta pierwsza gdyż postać z tej 2 mnie trochę irytuje, ale to wiesz :D
    Pobieram teksturki bo wyglądają pięknie na podglądzie.
    Ja chce w następnym poście sygnaturki z kimś z kpopu, możesz zrobić z Hyuną coś albo Hyomin :D
    Tapety tez możesz zrobić ale nie wiem z kim, z Doctorem who zrób dla sb :D
    Mam nadzieję, że szybciutko twoje problemy z komputerem się rozwiążą :)
    Czeka na kolejny pościk ♥ Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile też ty możesz dodawać komentarze jako pierwsza? :D Ja u ciebie chyba tylko raz byłam pierwsza. ;c
      I co, przeżyłaś jakoś?
      Bo to nie fair - wszystko widzisz przedpremierowo, a ty mi mało pokazujesz! To bardzo smutne. ;c
      Oby ci się jakoś przydały. :)
      Wiesz, że jak zastanawiałam się przed awarią z kim zrobić tapetę, to patrzyłam na zdjęcia Hyuny? :D
      Ja czekam na tą od ciebie. ;*
      Również pozdrawiam. ♥♥

      Usuń
  6. A cóż to za piękna koloryzacja na sygnaturkach?! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię mieszać koloryzacje, ale na pewno jest tam jedna z nowszych od Prettysmilex. :)

      Usuń
  7. Wszystko śliczne! Ikonki to coraz piękniejsze robisz :) Te pierwsze i ostatnie bardzo mi się podobają.
    Sygnaturki i textury też świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeej, Ros, nie współczuję problemu z lapem :<
    Ładne ikonki, najbardziej podoba mi się pierwszy rząd :D
    I pobieram sobie tekstury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Mam nadzieję, że Ci się przydadzą, aczkolwiek zapomniałaś czegoś z regulaminu. ;P

      Usuń
  9. sweet dreams
    pobieram wszystkie paczki tekstur znajdujące się na blogu oraz paczkę stocków z poprzedniego postu (:
    a ikonki i sygnatury śliczne! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, a jeśli chodzi o blog to na daną chwilę nie ma mnie na żadnym, ale możliwe, że w jakiejś bliższej przyszłości będzie mnie można znaleźć na bearuberly.blogspot.com (:

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że będą Ci dobrze służyć. ;)
      Dziękuję bardzo.
      Oh, już nie mogę się doczekać tej bliskiej przyszłości. ;)

      Usuń
  10. Zyskałaś nową fankę - mnie. :D
    Wszystko mi się podoba, ale sygnatura z Amy jest najlepsza. Nie, oczywiści, że to nie dlatego, że uwielbiam Doctora Who. xD
    A z ikon, ostatni rządek mi się najbardziej podoba. ;3

    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to super!
      Dziękuję bardzo. Ha ten serial ostatnio wprost pokochałam. W razie czego już wiem, że prace o tematyce tego serialu kogoś nie będą nudzić (może). :D
      Dziękuję jeszcze raz i również pozdrawiam!

      Usuń
  11. download of the texture
    prispike@gmail.com

    OdpowiedzUsuń