2.24.2015

003. Uratuj mi życie

(c) Prettysmilex / Prettysmilex

   Cześć! Chciałam ten post dodać wcześniej, jednak miałam zbyt mało materiałów, a ja nie lubię dodawać bardzo małej ilości. Dzięki Prettysmilex udało mi się temu zaradzić i przychodzę do Was dopiero dzisiaj. Jak tam u Was w szkole, bo u mnie nie jest zbyt kolorowo. Nauczyciele zaczęli już szaleć, a gdy na pierwszej lekcji po feriach nauczycielka na samym początku poinformowała nas o sprawdzianie, wiedziałam, iż zabawa się dopiero zaczyna. Nie myliłam się, ale mam zamiar to dzielnie znieść. 
W tygodniu po nauce i odrabianiu lekcji oddawałam się serialowi Doctor Who, który pochłonął mnie bez reszty. W sumie to wróciłam do niego miesiącu, gdyż wcześniej nie mogłam przełknąć zmiany dziewiątego Doktora, ale jak widać udało mi się i szybko przekonałam się do dziesiątki. Niestety bardzo szybko natknęłam się na kolejne przykre pożegnanie, jednak w końcu pogodziłam się z tym! Nie obyło się bez narzekania każdemu kto popadnie, za co bardzo przepraszam... Wiele rzeczy biorę do siebie aż za bardzo. :D 
Dzisiejsze sygnatury (z wyjątkiem tej ostatniej) zostały wykonane na wyzwania na War of beast. Ta pierwsza ma jeszcze swojego "bliźniaka", gdyż wykonywane były na to samo wyzwanie, a więc nie dodaję jej bezpośrednio w poście, jednakże jeśli ktoś chce ją zobaczyć, to można kliknąć tutaj. Nadal się ich uczę (sygnatur), a więc mogą one się wydawać niezbyt dobre, jednakże praktyka czyni mistrza, czyż nie? 



kliknij w obrazek aby pobrać

kliknij w obrazek aby pobrać

17 komentarzy:

  1. sweet dreams
    Tak! Tak! <3 W nagrodę za notkę postaram się napisać obszerny komentarz:D
    Jak u Ciebie tak nauczyciele zaczęli szaleć to aż się boje pomyśleć co będzie się działo u mnie, jak chyba tylko miesiąc mi został nauki :c pff nie chce nawet o tym myśleć :< No rzeczywiście strasznie przeżywasz te seriale :D Ciekawe ile minie aż przyzwyczaisz się do kolejnego doktora :D
    Co ty tu piszesz, ze nie potrafisz robić sygnaturek? Przecież są bardzo ładne! Tylko ta pierwsza na początku posta mi się nie podoba, natomiast ta ostatnia jest prześliczna i to ona skradła moje serducho w tej notce!
    Pierwszy nagłówek, to ten co mi tak narzekałaś że niby taki brzydki?? Skandal, piszesz bzdury bo mi sie podoba i nawet bardziej niz ten wczorajszy co mi pokazywałaś :D Drugi nagłówek już widziałam na forum :D Ah ta twoja rose :D Dalej się upieram że dziwnie wyszła na tym zdjęciu ale reszta w tym nagłówku wszystko naprawia :)
    Wow aż 62 stocków! Pobieram oczywiście, Dobrze że cię namówiłam na tą paczkę jednak :D
    No i na koniec teksturki <3 także pobieram :D
    Komentarz miał być zdecydowanie dłuższy, ale chyba wyczerpałam swój temat tu, a o byle czym pisać nie będę :D
    także to tyle na dzisiaj, kuruj się ♥
    Czekam na kolejna notkę i ide pobierać stocki i teksturki :)
    BUZIAKI ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakby nie patrzeć, to możesz mieć przechlapane. ;c Ale w razie czego będę trzymać kciuki! ^^
      Już się przyzwyczaiłam do 10th, a 11th uwielbiam zanim 10th lubiłam. To dziwne, no ale wiesz... ;D
      Te w tym poście wyjątkowo wyszły, a mówiąc ta pierwsza na początku posta (to mnie zmyliło), którą masz na myśli? ;> Bo jeśli swoją to już zwijam gazetę w rulonik i jadę do ciebie wiadomo w jakim celu. :D
      Ja wiem, że ona dziwnie wyszła. ;/ Nijak nie miałam już pojęcia co z nią zrobić...
      Jeszcze trochę a byłoby 69, ale się śpieszyłam. :P
      No tutaj temat wyczerpałaś, a prywatnie piszesz mi o Luhananach i innych dziwactwach. :D
      O dziękuję bardzo, no i mam nadzieję, że się przydadzą. ^.^
      Ja buziaków nie daję, bo chora będziesz, ale mogę przytulić. :D

      Usuń
  2. Ojej. Pierwszy raz jestem na tym blogu i jestem nim po prostu zachwycona! Z tego posta najbardziej spodobała mi się druga sygnatura. Jest urocza.
    Pozdrawiam serdecznie!
    / scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to witam na Violainess! ^^
      Dziękuję bardzo i również pozdrawiam! ^^

      Usuń
  3. Hej hej :)
    Widziałam już niekture prace na forum, ale i tak napiszę (chyba jeszcze raz xd) że są mega ładne, a dobrze mówisz, że praktyka czyni mistrza :)
    Ja osobiście uważam, że ikony i nagłówki, to jedyne prace, które wychodzą mi powyżej 90%. W tym poście najładniejsza jest według mnie druga sygnatura, aww te kolorki ♥.♥ Śliczne, a pierwsza sygnatura podoba mi się bardziej niż jej "bliźniaczka" z forum :)
    Nagłówek drugi mnie urzekł na 100% po prostu najlepszy jaki w życiu widziałam <3
    No to tyle,
    buziaczki :*
    / allquitedifferently.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to właśnie nie fair, bo nie ma takiego efektu zaskoczenia! Chociaż dzisiaj z forum jest tylko sygnatura z Doktorem....
      Tak, bo ta bliźniaczka ma dziwne zdjęcie Rose, które ma złą jakość. ;c
      O dziękuję bardzo! :)
      Pozdrawiam. ;**

      Usuń
  4. Pierwszy raz weszłam na tego bloga! Pierwsze wrażenie: wow ^^ ! Super szablon, bardzo fajne kolory. A co do notki moimi faworytami są drugi nagłówek i druga sygnatura.
    sweet dreams
    Pobieram stocki i textury na bloga unique--graphic.blogspot.com :)
    Pozdrawiam,
    Ally
    ps. Zapraszam też do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję bardzo. ^^
      Mam nadzieję, że będą Ci dobrze służyć.
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  5. Bardzo ładnie tutaj, muszę przyznać :)
    Druga sygnatura jest niesamowita! Podoba mi się w niej ta dynamika, kolorystyka, napis... po prostu wszystko!
    W pierwszym nagłówku przypadło mi do gustu subtelne połączenie kolorów :3
    sweet dreams
    pobieram stocki i tekstury, wyglądają ślicznie :)
    Pozdrawiam i życzę dużooo weny xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      O no to się cieszę bardzo.
      Mam nadzieję, że materiały się przydadzą. ;)
      Również pozdrawiam i również życzę duuuuużo weny (ale nie dziękuję, bo zapeszę). ;*

      Usuń
  6. Haha, znam to :3 Nasz matematyk już zapowiedział dwie prace klasowe po feriach - z działu, który skończyliśmy przed feriami i z działu, którego jeszcze nie zaczęliśmy :] To jest życie xDDDD
    A o serialu Doctor Who nigdy nie słyszałam :o
    Z dzisiejszej notki najbardziej podoba mi się druga sygnaturka :3 No i pierwszy nagłówek *.* Tzn. wszystkie prace są śliczne, ale jeśli miałabym któreś wyróżnić, to te dwie :)
    Teksturki też bardzo ładne, ale wydają mi się strasznie jasne. Wiem, że taki był zamiar, ale to raczej nie moje klimaty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Matematycy to zło wcielone... TT_TT
      To teraz już słyszałaś. :D
      Haha, dziękuję.
      Ja nigdy nie mam zamiaru - działam spontanicznie. :D
      Pozdrawiam również. ;*

      Usuń
  7. Jak ja się cieszę, że ten etap edukacji mam już za sobą :P Współczuję ale trzymam kciuki i łączę się w bólu. Dasz radę, w końcu lubisz wyzwania :D Prace są świetne. Najbardziej podoba mi się sygnatura numer dwa oraz pierwszy nagłówek. Czekam na następny post!
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ciesz się, ciesz się! Pozazdrościć tylko...
      Hah, dziękuję. ;* Ja i wyzwania się lubimy - my się lubimy. ;)
      Dziękuję bardzo.
      Również pozdrawiam. ;*

      Usuń
  8. Hej C: Zawitałam tutaj w sumie pierwszy raz i wiem że będę częściej C: Świetny blog, prace wychodzą ci cudne (szczególnie główny). Sygnaturki są piękne, szczególnie te doctorowe bliźniaki (dzięki za powrót feelsów :P ). 10 jest świetny ale Doomsday był zbyt bolesny, a to dopiero początek xD. Z nagłówków w sumie obydwa podobają mi się tak samo. Pobieram stocki z tej notki. Powodzenia w szkole :)
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! To miło,dziękuję. :)
      Hah, u mnie one trwają cały czas! :D
      Ten odcinek był strasznie bolesny, a ja czasami potrafię wiele rzeczy przeżywać aż za bardzo.
      Dziękuję i oby Ci służyły.
      Również pozdrawiam. ^^

      Usuń
  9. I would like the password for the 62 stock pack. My e-mail is misshapenmuse@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń