2.15.2015

002. Crazy

(c) Carllton/Breatherain

   Cześć wszystkim. W sumie to post miał się pojawić w sobotę, ale wczoraj trochę się działo (a konkretnie ślub kogoś bliskiego) i nie miałam za bardzo czasu. 
W piątek oficjalnie skończyły się moje ferie, co nie napawa mnie szczęściem, jednakże z ich końcem coraz bliżej nadchodzą wakacje. Tak, ja zawsze na wszystko patrzę optymistycznie, bo bez sensu się załamywać. A przecież dodatkowo znowu będę mogła się śmiać przez długie godziny z moją przyjaciółką. Nas zazwyczaj śmieszą nawet błahostki, a podobno śmiech to zdrowie. 
W drugim poście miał być szablon, ale nie miałam czasu napisać CSS'u do nagłówka, który już jest zrobiony. Mam za to inne pierdółki, w tym wasze ukochane koloryzacje. ;)
Chciałabym Was także zaprosić na War of Beast, czyli nowe, polskie forum graficzne. Ja osobiście bardzo lubię fora, a szczególnie wyzwania. Myślę, że zapisując się nie stracicie wiele, a można zawsze zyskać.


4Minute - 미쳐 (Crazy)

15 komentarzy:

  1. Hej <3 W końcu tutaj do Ciebie dotarłam! Zacznę od szablonu - bardzo fajny nagłówek i ciekawa kolorystyka, na myśl przywodzi mi jesień. Sygnaturki i nagłówki super. Najbardziej podoba mi się druga sygnatura a także 2 i 4 nagłówek. Tekturki wyglądają świetnie, być może wkrótce się po nie zgłoszę :D Oczywiście dodaję do obserwowanych i już nie mogę się doczekać kolejnego posta!
    Pozdrawiam serdecznie <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ;*
      Hah, okej, jak coś to wpadaj. :D Ty i tak ze wszystkiego (nawet złego) stworzysz coś pięknego. ^^
      Także pozdrawiam. ;*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. +dopisek ode mnie, gdyż czuję się oszukana przez bloggera, który nie pokazał w moim panelu Twoich notek na tym blogu. O.o
      Pierwszy nagłówek to mój faworyt. Bardzo podoba mi się jego delikatność. Pomysł na czwarty też jest ekstra. Jak dla mnie na sygnaturkach zbyt dużo się dzieje, ale poza tym są super. Powodzenia i pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Okej, dziękuję. ;)
      Nie dobry blogger. ;P
      Ostatnio sygnatury sprawiają mi dużo problemy, a zatem obiecuję poprawę. ;D
      Nie dziękuję (wiadomo dlaczego) i również pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. sweet dreams
    Woow, zaskoczyłaś mnie tymi boskimi nagłówkami!
    Ale o tym później zacznijmy od początku.
    haha biedaku ja zaczynam ferie a tobie się kończą :C Chętnie bym się zamieniła bo mam dość po tygodniowym wylegiwaniu się w łóżku a dodatkowo fakt ze matura zbliża się wielkimi krokami chętnie bym zatrzymała czas. ;D Dobra wracamy na ziemię;D
    Widzę że u Ciebie w rodzinie dużo ślubów ostatnio :D
    Teraz czas na grafikę i moją krytykę bahahaha:D Dobra żart nie ma tu nic do krytykowania :)
    Jak już wypominałam, zaskoczyłaś mnie nagłówkami, sa prześliczne najbardziej podoba mi się ostatni chociaż wszystkie sa równie boskie i naprawdę aby wyłowić tego jedynego faworyta trzeba sie dobrze zastanowić :))
    Z sygnaturek bardziej mi się spodobała ta druga (chociaż ten napis mi nie pasuje )
    Pobieram koloryzacja(ich ciągle mi za mało) i teksturki!
    Mam nadzieje że tym razem db wpisałam hasło :p
    Tyle na dzisiaj, ciesze się że jednak zdecydowałaś się na opublikowanie notki dziś :)
    Pozdrawiam cieplutko, buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, lubię obszerne komentarze. Przynajmniej nie jestem sama w pisaniu takowych. :D
      W sumie to jestem optymistycznie do tego nastawiona, bo nie długo przerwa świąteczna! ^^
      No właśnie ja też to zauważyłam i mój portfel (w końcu prezenty jakieś odpowiednie trzeba kupić) też. Ale trochę się pobawiłam, chociaż ja mam już dość. A w tym roku prawdopodobnie jeszcze jeden się szykuje (ale moja chrzestna mówiła coś o ślubie kościelnym, więc nigdy nic nie wiadomo).
      Ja siebie też zaskoczyłam, ale to zapewne chwilowe. :D
      Ale patrz ty masz (rzekomy) problem z nagłówkami, a ja z sygnaturami! Się dopełniamy. ;D
      Hasło jest prawidłowe! ;D
      Buziaki i dziękuję za komentarz taki piękny. Kris jest dumny. :D

      Usuń
  4. sweet dreams
    Witaj Sylla! <3 jak miło Cię znów widzieć! Ostatni nagłówek i druga tekstura są moim zdaniem świetne, najlepsze ze wszystkich prac ;)
    Pobieram sobie tekstury i pierwszą koloryzację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mi Ciebie także miło widzieć. :D
      A dziękuję bardzo, mam nadzieję, że będą ci służyć. ;)

      Usuń
  5. Baaaaardzo ładne prace <3
    Urzeka mnie pierwszy i drugi nagłówek, a szczególnie ich kolorystyka <3
    No i druga sygnaturka też genialna! Och, ach, ech! Akurat to chwilę temu śpiewałam, a tutaj nagle pojawia mi się na sygnaturce :] huehue
    Oby tak dalej, Rose! ;*
    Dodaję do linków, huehue.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo dziękuję! ;*
      Haha, ale mam wyczucie... ;D
      Pozdrawiam i dziękuję jeszcze raz.

      Usuń
  6. No i w końcu znalazłam Ciebie! Nie mogłam Ciebie znaleźć a potem mnie choroba wzięła to mało co na kompa wchodziłam.
    Nowy blog jest śliczny. Wszystko ładnie i przejrzyście :)
    Grafika piękna. Nagłówki najbardziej mi się podobają.. zwłaszcza te dwa ostatnie :)
    U każdego ferie powoli się kończą.. u mnie dopiero za tydzień ;d

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ale już lepiej? :)
      Dziękuję bardzo. Korzystaj z ferii póki możesz! ;P
      Pozdrawiam. ;*

      Usuń
    2. Lepiej trochę ale męczy jeszcze mnie kaszel.
      Moja droga ferii to ja już nie mam od paru lat xD Chodziło mi że są u mnie ferie... w moim mieście :D dla tych co chodzą do szkoły jeszcze :D

      Usuń