2.09.2015

001. Sweet dreams

(c) Anusia/ Impressole

   Witam wszystkich w moim pierwszym poście na Violainess. Szczerze powiedziawszy to długo zastanawiałam się nad tym, co mam tutaj napisać. Ostatecznie jednak myślę, iż nie da się wszystkiego perfekcyjnie zaplanować. Nie powiem - stresuję się, ale tak zapewne będzie przy każdym nowym poście. Nie wiem skąd moje poddenerwowanie. Możliwe, iż obawiam się tego, jak prezentuje się szablon, gdyż nie jestem pewna, czy wszystko jest dobrze. Przyznaję się bez bicia, iż dopiero od nie dawna moje umiejętności w tym zakresie nieco wzrosły, chociaż to nadal nie jest to. Mam nadzieję, iż z czasem jakoś się to wszystko wypracuje. ;)
Nie wiem jeszcze z jaką częstotliwością będą pojawiać się posty, jednak myślę, że maksymalnie co dwa tygodnie będą się one pojawiać, chociaż nie dam sobie głowy ani ręki uciąć. Nie mam zamiaru jednak stąd odchodzić ani zamykać bloga, bo to nastąpi dopiero wtedy, kiedy poczuję, że to już czas na koniec mojej graficznej przygody. Czegoś takiego jednak nie przewiduję w najbliższym czasie, możecie być pewni, iż nie mam zamiaru odejść z tego bloga na jakiś inny. 
Dzisiaj mam Wam do pokazania sygnatury, blendy oraz koloryzacje, które przez jakiś czas zapewne będą się tutaj pokazywać, ponieważ chciałabym umieć je robić chociaż troszkę. Są sprawdzone przeze mnie.
Nie przyjmuję dzisiaj zamówień. Przypominam, że na tym blogu (tak jak na każdym innym) obowiązuje regulamin. ;)





5 komentarzy:

  1. sweet dreams
    WOW! Tak niech ja to powtórzę teraz tu! szablonik muszę ci powiedzieć, że ci się udał :) Nagłówek mi się strasznie podoba, że nie mogę oderwać od niego wzroku!
    Jak to max co dwa tygodnie :C Mają być co tydzień!
    Sygnaturki boskie! Boskie miejsce znalazłaś w tej drugiej na umieszczenie napisu, doskonale to pasuje i nadaje takiego fajnego efekty tej sygnaturce :)
    Z nagłówków bardzo mi się podoba ten drugi(to jest ten co mi pokazywałaś? Bo już nie pamiętam :C) Drugi też jest bardzo ładny :)
    Oczywiście pobieram koloryzacje gdyż trzeba je przetestować :D
    Zapoznałam się z regulaminem i widzę że będziesz robić szablony także się cieszę z tego :D:D
    Tak mi narzekałaś, ze tak dużo przygotowałaś a wcale tak dużo nie ma, chociaż dla mnie w sam raz :D
    Wiem, wiem marny komentarz, ale ból gardła mnie wykańcza, także kończę i idę do łóżeczka się wygrzewać :)
    Czekam na post numer dwa z niecierpliwością i mam nadzieję, ze dodasz go szybciej niż pisałaś w notce :D
    Całusy (albo nie bo się zarazisz :p)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny główny :D
    Prace jak najbardziej fajne. Najbardziej podoba mi się ta pierwsza sygnaturka, ta druga jakoś mniej do mnie przemawia.
    Nagłówki oba mi się mniej więcej tak samo podobają, ale jakbym już musiała wybierać to wybrałabym raczej ten drugi^^
    Powodzenia z blogiem i żebyś wytrwała jak najdłużej! :>
    Dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam, Invisible.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i nie dziękuję (z tymi powodzeniami), bo nie chcę zapeszać. :D
      Również pozdrawiam. ;)

      Usuń
  3. Jak się cieszę, że nareszcie mogę ujrzeć Twój blog prywatny! Cudowny główny. ♥ Pierwsza sygnaturka jest prześliczna! Ujął mnie klimat i wykonanie, druga również mi się podoba. Koloryzacje - każda mieni się w swoim uroku! Piękne kolorki ukazałaś nam w pierwszym nagłówku, po prostu nie mam zastrzeżeń, a drugi... Nieco bardziej do mnie przemawia! ^_^ Tutaj podoba mi się całe wykonania, po prostu miód malina. Ogółem śliczne prace, oby tak dalej. Życzę Ci wytrwałości w prowadzeniu Violainess, niech blog trzyma się jak najdłużej, trzymam kciuki! <3 I obserwacja się znajdzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i nie dziękuję, bo zapeszę. ;P
      Również pozdrawiam.

      Usuń